Returer, Reklamationer & Återbetalningar

Annulering av beställning:

Alla beställningar kan annulleras tills de har skickats. Om din beställning är betald och du behöver ändra eller avbryta den måste du kontakta oss inom 12 timmar. När paketerings- och fraktprocessen har påbörjats kan den inte längre annulleras.

Återbetalningar:

Vi erbjuder 100 % pengarna tillbaka-garanti på alla produkter som är defekta eller skadade under frakt. Meddela oss bara så tillhandahåller vi en returadress och en ersättning eller återbetalning efter önskemål. Om du är missnöjd med din beställning – kontakta vår support så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig! Kunderna ansvarar för att betala returfraktkostnaden. Vi utfärdar inte återbetalningen om: din beställning inte kommer fram på grund av faktorer inom din kontroll (t.ex. angivit fel leveransadress). Du kan skicka in återbetalningsförfrågningar inom 15 dagar efter att den garanterade leveransperioden (45 dagar) har löpt ut. Du kan göra det genom att skicka ett meddelande på sidan Kontakta oss.

Ångerrätt:

Vi följer svensk lag, vilket innebär att du som privatperson och konsument har 14 dagars ångerrätt vid mottagning av order. Ångerrätten kan nyttjas om försegling ej brutits upp. Vissa avvikelser kan förekomma, vänligen kontakta oss vid ångerrätt.

Retur & Reklamation:

Vid retur & reklamation ber vi er maila oss på kundtjanst@gymshape.se och ange personnummer, ordernummer och vad ärendet gäller, detta för snabbare hantering. Ni kan även nå oss i chatten när vi är tillgängliga. Om reklamation sker är det vi som ansvarar för returfraktkostnaden. Om retur sker är det ni som kund som står för returfraktkostnaden på 129kr under utförsäljning.